سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, June 29, 2007
خودسوژه­بینی ناخودآگاهم نمی­ذاره از داشتن پارتنر جنس متفاوت لذت ببرم؛ چون این ذهنیت رو در خودم می­بینم و ازش متنفرم. ترجیح می­دم همونجا ته لجنهای ناخودآگاهم بمونه و هیچوقت جلو چشمم ظاهر نشه. تنها راه حل اینه که کسی که در حد خودمْ خودسوژه­بین بشه پارتنرم؛ تا این ناخودآگاه مریض من خود بخود سرکوب شه و ماجرا رو به تعادل لذت­بخشش برسونه. اما منطقی است در دنیایی که هجوم کلیشه­هاش من و امثال منو به مرض خود­سوژه­بینی ناخودآگاه مبتلا کرده، اکثریت غریب به اتفاق ماده­ها هم خوداُبژه­بین ناخودآگاه باشن. اینجا است که گاهی به این نتیجه می­رسم که شاید راهی جز همجنس­خواهی ندارم؛ اما متاسفانه هیچ­جوره از لحاظ ارگانیک با سکس­اَپیل مرد حال نمی­کنم. این مسائل مجومعاً باعث شدن که کرکره پایین باشه...
پ ن: ناشناس عزیز نمی دونم تو همون ناشناسی که حرف منو درباره عبارت "فمینیست لزبین" نگرفت یا نه. اما به نظر یکی می آین؛ چون مساله مون تکراریه و باز هم حرفهای منو درست نگرفتی! من کی گفتم دنبال دخترخوداُبژه­بین ناخودآگاهم؟ حرف من برعکس بود. لطفا یه بار دیگه بخون. البته قبول دارم یه مقدار نوشته هام قروقاطی می شه؛ ولی نه دیگه تا اون حد که برعکس حرفمو برداشت کنی...
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
به زبون ساده تر خودابژه‌بین‌ها پرکشیدن و شما کونشو نداری هم بذاری برای ماده‌ها!ی جدید