سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, June 25, 2007
هر چی فک می کنم می بینم نمی تونم با یه زن شوهر دار بخوابم: نه به دلیل اینکه دچار عذاب وجدان می شم چون زن رو ملک هیچ کس حتی شوهرش نمی دونم که اینکارو تجاوز به حقوق کسی بدونم؛ نه به دلیل اینکه اصرار داشته باشم یه نفر فقط با من بخوابه و برام کافیه در اون لحظه که با طرف تو رختخوابم انتخابش باشم؛ نه به دلیل اینکه از دردسرش برای خودم بترسم چراکه دادن بها و دیوونه بازی برای رسیدن به معشوق چیزیه که برام لذت بخشه. و اما دلیل ناتوانی جنسی من: یک در ملیارد احتمال داره با لو رفتن قضیه، طرف مقابلم رو سنگسار کنن. تنی که دارم نوازش می کنم و قراره موضوع معاشقه باشه، تو ذهنم پر از جای زخمهایی می شه که بر اثر پرتاب بلوک و آجر یه عده عقده ای نامحرم بوجود می آد و خب طبعا اِرکشن بی اِرکشن!
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
to hanuz dargire zane shohar dari ke!