سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, May 26, 2007
دیروز یکی از این فاطمه ارّه ها تو یه برنامه می گفت:"در غرب به دلیل نبودن حجاب جذابیت زن(مطمئنا منظورش جذابت سکسوال بود) کم شده و این موجب رشد منفی جمعیت در آن جوامع شده است..." جاهای دیگه ای هم از حزب اُلا شنیدم که هدف حجاب محدود کردن سکس نیست و حتی باعث تحریک مرد به ارتباط جنسی هم می شه. دلیل این تلاش هم اینه که اسلام رو بَری از دشمنی با رابطه جنسی کنن. مساله ای که به نظر من می رسه این تناقضه: اگه حجاب تحریک کننده است برای همه تحریک کننده است. نمی تونی بگی حجاب برای کسی که قصد ازدواج داره تحریک کننده است برای کسی که قصد تجاوز داره غیر تحریک کننده! و اگه برای همه تحریک کننده است باعث نا امنی می شه و این متناقض با اطلاق "طرح امنیت اجتماعی" به برقراری حجابه... مگه اینکه تصور کنیم در بدویت آلت رجولیت انسان برای تحریک جنسی، تمیزی بین قصد ازدواج و اهداف دیگه وجود داره!!! و برای چنین ادعای هجوی مطمئنا دلیلی مُتقنی لازمه...
صد رحمت به یهودیت یا کاتولیسم. حداقلش اینه که تناقض ندارن؛ بطور کلی با سکس مشکل دارن و تنها انگیزه مجاز مومن برای ارتباط جنسی رو تولید مثل می دونن... اما این اسلام تکلیفش معلوم نیست. از یه طرف با سنتهای ضد سکس ادیان ابراهیمی طرفه از یه طرف با پیامبر خروس صفتی چون محمد که حتی گیرهای جنسی شخصی اش رو با آیات الهی حل می کرد. در مورد خود محمد هم: از یه طرف زندگی خودش پر از روابط جنسی بود (سنت) از یه طرف تو قرآن بر اساس غیرت شخصیش برای زنان خودش و بقیه مردم کلی آیه آورده که یه وقت کسی نیاد سمت یکی از زناش(کتاب)!
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خب اینکه خوبه.تو میتونی هر کون کردنی رو با دلایلی دینی، شرعیش کنی البته میدونم تنها کاریه که دلیلش آویزونش هست و کلا دلیل نمیخواد.
اگه کون یه نفر گذاشتی که حجاب داشت خب تو تحریک شده بودی اگه حجاب نداشت که دیگه بدتر اگه ....
به نظرم شما آقایون که برید خوش باشید که دنیا تو ایران به کامتون هست. به یاد جیگر ریش ریش ما هم ... کنید که ثواب دنیا و آخرت رو برای خودتون میخرید.
التماس دعا
مهتاب