سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, May 11, 2007
همیشه گفتم به حواشی سکس بسیار علاقه مندم. اما دوتا از مقدس ترین حواشی بر اساس سلیقه من: یکی سوار کردن کاندوم روی آلتم (اگر کاندومی در کار باشه) با دستان پارتنر. مخصوصا اگه دستهای زیبایی داشته باشه که تصویر ارومانتیک رو تکمیل کنه؛ و دیگری تنظیم دقیق زاویه آلت برای اولین دخول توسط پارتنر در حالی که تو چشمای هم زل زدیم که شوق در چشماش می تونه تصویرو کامل کنه. معمولا در یک آن چشمان طرف مقابل گشاد شده و سپس به سمت تنگی می ره که با این حرکت نرم و بسیار طبیعی و من شدیدا با این ماجرا حال می کنم.
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
دن سیفون جان امیدوارم اینجا را بخوانی. من رفتم پست های اخیرت را خواندم، از جمله این را که نوشته ای "خیلی از روشنفکرای ما هم اینجور تحلیل می کنن که "آره مردم ما اینن و اکثریت موافق این برخورده" و جمله ای که از قول لابد همبن روشنفکران آورده ای "خلائق هر چه لایق" و با این که روشنفکر بودن هیچ جوری به من نمی چسبد! حس کردم اینها ربطی به صحبت های اخیر ما در وبلاگ من دارد. در حالیکه اصولاً من به هیچ کدام از این حرفها معتقد نیستم.
و بعد با خواندن آنچه که راجع به فشار افکار عمومی بر حکومت نوشته ای که گویا احمدی نژاد به این دلیل رأی آورد که "از خودش در مقابل به قول معروف تحجر در پوشش مردم دفاع کرد" (که فکر می کنم منظورت اعمال کنترل روی پوشش مردم باشد) متوجه شدم که تقصیر من بوده که در آن پستم به اندازه ی کافی نظرم را باز نکرده و ناخواسته باعث سوء تفاهم شده ام. کامنتهائی هم که اینجا گذاشته ای نشاندهنده ی همین موضوع است. این است که پست جدیدی در این باره خواهم نوشت.