سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, May 08, 2007
در زمان به هم خوردن یه رابطه، ذهن متوصل به سیستمی دفاعی می شه بدین شکل که: شروع به خراب کردن همه خاطرات خوش و لذتهای مشترک با توجه به وارد کردن برداشتی متفاوت از گذشته. به نظر من ارزشمنترین چیزی که می تواند از رابطه درون خودت نگه داری، همونی است که به قیمت تسلی آنی خراب می کنی. در نهایت تو می مونی و گذشته جنسی ای که با نگاه کردن با آن حس پوچی دردناکی به تو دست می ده. اینروزا دارم سعی می کنم این ویرانگر کورو کنترل کنم.
پ ن: منظورم از زندگی جنسی کل رابطه با جنس مخالفه نه فقط سکس.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام. این یه مکانیسم جبران روانیه که ارزش اش برای آدم انکار ناپذیره. بدون این کار، اون لحظه ی شکست غیر قابل تحمل میشه.
راستی تو کجائی، وبلاگ منو نمی خونی؟ (گمونم همین کامنتم نخونی)

Anonymous Anonymous said...
سلام.انتقادت رو با جان و دل خوندم و برای نظرت احترام قائلم.اما لازم دیدم توضیحی در این رابطه بدم.دوست عزیزم بی گناه می تونه غیر از اون چیزی که توی ذهن شماست معنیه دیگه ای هم داشته باشه و هدف من هم از نوشتن اون مطالب روشن کردن همون معنیه وحرف شما کاملا منطقیه زنی که با مردان مختلف همبستر می شه مرتکب گناه می شه چه با دید مذهبی و دینی به این قضیه نگاه کنیم چه بر اساس وجدان و احساسات شخصی خودمون نگاه کنیم فرقی نمی کنه اما منظور من از اون عنوان- بی گناه گرفتار روسپیگری شدن بوده و سعی کردم توی نوشته هام این رو نشون بدم که گاهی یک زن ندانسته و به اجبار شرایط گرفتار این قضایا می شه و اینجا بی گناه به حساب میاد اما خب قبول دارم که بعد از این که قدم توی این راه گذاشت و اونطوری به زندگی ادامه داد در ازای هر هم خوابه شدن مرتکب گناه میشه اما شروع نمی تونه گناه باشه گاهی ما به خاطر ضعف فکر یا جبر اشتباهاتی می کنیم که از دید من در این شرایط گناهکار نیستیم.
نمی دونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه اما ممنون از حضورت و نظرت.روزگار به کام