سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, April 09, 2007
من با پریود یه مشکل اساسی دارم. همیشه در تعیین مرز بین دوری کردن به دلیل احترام به خواست طرف مقابل(که انگیزه من در مواقعیه که دوری می کنم) با دوری کردن به دلیل اکراه با ذهنیت طرفم دچار مشکل می شم.
در کل تو زندگی من تصاویر آدمایی که ازشون متنفرم تعیین کننده مرزهای اون چیزیه که هستم نه الگوهایی که دوسشون داشته باشم و بخوام مثل اونا شم. من هم از تصویر مرد قاهری که علی رقم میل طرف مقابل خودشو حق به جانب برای نزدیکی چه چسمی و چه روحی می دونه متنفرم هم حالم به هم می خوره از تصویر مردی که که از زن فقط سکس رو می بینه اونم سکس فقط به معنی دخول و طبعا زمان پریود زمان مناسبی برای نزدیک شدنش نیست. و در نتیجه زمان پریود دچار هنگ می شم که چه کنم.
پ ن: جدا از اینکه از نظر انسانی حقی برای خودم و هیچ مرد دیگری برای اکراه در زمان پریود قائل نیستم اینو صادقانه بگم هیچ اکره حسی و ناخودآگاهی هم از مساله پریود در وجودم نیست تا حدی که از سکس در آن زمان نه تنها بدم نمی آد، برام اروتیک تر هم هست و تنها مساله که شدیدا از این تحریک کنندگی اون کم می کنه، درد کشیدن طرف مقابله که ناخودآگاه نمی پسندم.