سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, April 01, 2007
دیده شده دوستان چپ مایل به چوله معمولا بررسی جداگانه فمینیسم رو کفر می دونن و طبق روش انقلابیشون رفع همه مشکلات رو منوط به حل مشکلات طبقاتی می دونن. من اینجا یه روایت عینی که برای خودم پیش اومده را برای اثبات حرف دوستان نقل می کنم:
آبدارچی ای در شرکت ما مشغول به کار بود. از مدتی پیش از تعطیلات عید به دلایلی ایشون مرخصی گرفت و رفت. در زمان غیبت خانم منشی شرکت وظایف شروع کرد به انجام وظایف ایشون که این مساله به رگ فمینیستی ما برخورد که "چرا باید به دلیل کلیشه زن بودن بطور خود بخود این وظیفه داوطلبانه افتاده باشه گردن یه نفر؟"... خلاصه من به کمک ایشون شتافتم. البته به این هم بسنده نکردم و با خوردن سر یکی دیگه از همکارا ایشون رو هم کشیدم تو کار و ما سه نفری به بهترین نحو ممکن از پس کارای آبدارچی بر اومدیم... مرخصی جناب آبدارچی تموم شد اما مدیر ما که دید ماها مفت و مجانی و به خوبی از پس وظایف ایشون بر اومدیم، آبدارچی بدبختو با چند سر عائله جواب کرد و مارو گذاشت در عذاب وجدان(شایدم عذاب وجدان رو گذاشت در ما)؛ اما چه حاصل که دیگه پشیمانی ثمری نداره... و این بود عاقبت بی توجهی به جنگ طبقاتی.
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
عجب رئيس خسيس و بي كلاسي ولي بي خيال عذاب وجدان مي خواست نره مرخصي ...به دركش باشه

Blogger Alborz said...
دقيقاً از زور روشنفکری، مبتديانه عمل کردی ديگه... فمينيسم و احساس مسئوليتت هم زده يارو رو گاييده! تو محيط های کاری ديدی اونی که زياد و با مسئوليت کار ميکنه، منفور بقيه اس؟ دليلش اينه که اون آدم که قد دو سه نفر کار ميکنه، عملاً نشون ميده که تو اون محيط دو سه نفر اضافين. بنا بر اين با کمک کردن به ديگرون و انجام دادن کارشون، صرفاً ميرينی تو نون زن و بچه طرف.

Anonymous Anonymous said...
man migam khob shoma ham dge kaar nakonin...yeka ke marTke bedoone chay bemoone majboor mishe yaa tarafo bargardoone ya adeaghal yeki dge ro biaare ke shoma ha raahat beshin