سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, March 16, 2007
تا حالا سکس در حالی که چشای شریک جنسیت با چشمند بسته شده رو تجربه کردی؟ احتمالا می دونی هدف این سبک سکس اکثرا اینه که طرفت با تصاویر افراد دیگری که به نظرش سکسی اند، ارگاسم بشه. معمولا آدما علاقه ندارن که نقش فردی که طرف مقابلش چشمانش را بسته ایفا کنند؛ دلیل این عدم تمایل اینه که در این عمل نوعی توازی با بازی کردن نقش دیلدو یا سوراخ حس می کنند.. اما من شخصا بطور غیر منتظره ای لذت بردم. اما دلیل حال کردن من که البته بعد از خود واقعه سعی کردم تفصیرش کنم: در این سکس تو در ذهن طرف تبدیل می شی به کلیت جنس مخالف؛ یه سمبل؛ همهء جنس مخالف؛ همه ای که معمولا نمی تونی حدس بزنی کی ان و حتی اگر بدونی کیان نمی دونی در هر لحظه کدومه؟و درنهایت تو در ذهن خودت که تحت تاثیر ذهنیت طرف مقابله، از خود بی خود می شی: استحاله یک شریک جنسی ساده به کلیتی از جنسیت برای طرف مقابل.
پ ن: یه پیشنهاد: هردو طرف سکس چشماشونو ببندن تا شرایط برابری برقرار شه و نشه بهش گفت خیانت یکطرفه. البته من اینو نمی پسندم چون فک می کنم آگاهی یه نیاز حیاتی برای رسیدن به لذت استحاله است(لااقل برای من اینجوره)
پ ن2: آگاهی از اینکه طرف مقابل با تصویر افرادی غیر توست، لازمه و اِلا اینکه تو فک کنی اون با تو مشغوله در حالی که نیست، به خاطر ریاش آزار دهنده است(البته طبعا این نظر منه).
پ ن3: فک کنم جلق زدن زیاد من در اینکه این حالتو اینجور ببینم، موثر بوده. یه چیزی تو مایه های همون نگاه خاصی که به کلیتی که در جلق با اون ارگاسم می شم، دارم.