سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, March 21, 2007
جوونتر که بودم همیشه وقتی کسی منو می چسبوند به رشتیا(بی غیرتی مورد ادعای بقیه) شاکی می شدم و از افتراق مازندران و گیلان داد سخن می دادم. اما اینروزا در سرزمینی که دو منطقه اش(ایلام و کرمانشاه) هر سال در اول شدن از نظر قتلهای ناموسی و خودسوزی زنان رقابت می کنن، افتخار می کنم با رشتیا که همیشه در رتبه آخر در این زمینه هان، یه کاسه شم...
4 Comments:
Blogger void said...
گیلانی ها هر مشکلی که داشته باشند از این لحاظ یک قرنی از سایر ایرانی ها جلوترند. یعنی از تعصب و ناموس پرستی و مالکیت بر جنس مونث تقریبا خبری نیست (یا خیلی خفیفتر از سایر نقاط ایران است). این است باقی ملت چون اصولا چشم دیدن برتری کسی را ندارند همه ی نیرویشان را بسیج کرده اند برای تحقیر این بیچاره ها بخاطر این یک خصوصیت بسیار مثبتشان. خلاصه اگر خودت شمالی هستی تبریک و تحسین مرا بپذیر.

Blogger Alborz said...
آقا يه ايراد آيين نامه اي از يکی از مطالبت ميخواستم بگيرم.
ببين تو به هرکی تو دنيا بتونی بگی "سففباب"، به ويکتوريا آدامز نميتونی بگی. يعنی خداوکيلی اين يه مقوله "اشانتيون بکارت" واسه اين بابا غير قابل تصوّره! (و طبعاً گفتن "خسففباب" به ديويد بکام). خلاصه گفتم که اين دفعه همون "کس کش مادر جنده" رو اگه ميگفتی بهتر بود.

Anonymous Anonymous said...
!! جاي بسي خوشحالي است

Blogger don sifon said...
حاج البرز ایرادت وارد نیست. به نظر من کسکشی خانم ویکتوریا آدامز هم به همون اندازه نا محتمله که سففباب بودنش. دول انگیز دادن فحش به معنی این نیست که طرف همون چیزیه که می گی. مثلا وقتی به احمدی نژاد می گی مادر جند، هیچوقت به شغل واقعی مادرش که نیگا نمی کنی... تنها توهینی رو از سر انزجار به سمتش پرتاب می کنی که من این توهینو اون سفت خلاصه شده در سففباب می دونم.