سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, March 06, 2007
معمولا پسرا همه مدل سکسیو(اورال، انال و انواع استیل های واژینال) با پارتنرشون حق مسلم می دونن. استدلالیم می کنن که خوب طرف باید به خواسته های جنسیشون اگه دوسشون داره احترام بذاره. اما یه سوال: ایا خودتم حاضری؟ حاضری سکس اورال به پارتنرت بدی؟ بذار برم تا تهش: آیا حاضری پارتنر مونثت دیلدو فرو کنه تو کونت؟
جواب من مثبته یعنی اگر میلم به آزادی رفتار جنسی با پارتنرم چشم بسته بخواد رعایت شه، منم این حق رو به اون می دم. تازه این رو جزو رفتارای اخلاقی حداقلی می دونم: یعنی از نظر من لازمه همه رعایتش کنن. اخلاق حداقلی به نظر منم یه چیز تو مایه های همون"هرچه برخود نمی پسندی بر دیگران هم مپسند" (مخصوصا اینوری گفتمش چون فک می کنم اینجوری درس تره و نمی شه تفسیر چپ اندر قیچی ازش کرد) است.
پ ن: من صد در صد استریتم.
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
are june to!
to ham hazeri!

Blogger void said...
کجای کاری؟ حق مسلم دانستن اینها که چیزی نیست. داستانهایی شنیده و دیده ام که مو را به تنت راست میکند.

Anonymous Anonymous said...
همان كه گفتم. شما در مرحله مقعدي تثبيت شده ايد.

Anonymous negin said...
agha shoma gf nemikhai ba in aghaiede tupet? :D :))