سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, March 02, 2007
دیدیم که از جنده به عنوان فحش و توهین استفاده می شه. اما مساله اینه که اگه بری تو عمقش اصولا جنده ذاتا چیز پلیدی نیست که بخواد به عنوان فحش بکار بره. اما من و معدود همفکرام گاهی به زنای تیپیکال ایرانی هم لقب جنده می دیم. دلیل صحبتون هم اینه که اینا سکسشونو بصورت فله(برای یک عمر) به امکانات، پول، قبول مسئولیتشون، مهریه، آبروی کسب شده با عروسی پر طمطراق و... (حالا همشون یا یه سری از این گزینه ها)، می فروشن. برای اینکه آک بودنشم تضمین کنن پرده بکارتشونو به عنوان اشانتیون می ذارن روش. اما ایراد حرف من اینجاست که جنده بسیار به اینا شرف داره. جنده ادعای مریم مقدس بودنش نمی شه و این دروغ در زندگی زنان ایرانی پراتیکه که پلیده و شایسته بکار رفتن حالتشون به عنوان توهین را داره. همچنین مردایی که شریک این دروغ کثیفن...
من یه پیشنهاد به خودم و امثال خودم دارم: "سکس فروش فله با اشانتیون بکارت" را مخفف کنیم می شه "سففباب" و مردی هم که اینو می خره با "خسففباب"(خریدار سکس فروشی فله با اشانتیون بکارت) مشخص کنیم و در نهایت از این کلمات به عنوان فحش استفاده کنیم. خلاصه از این به بعد اگر از این دو کلمه به عنوان فحش استفاده کردم، بدون از کجا آب می خوره.
8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Salam ba inke rabti be mozoyi ke goftid nadare vali lotfan javabamo begid zane peratic (ya har talafoze digeyi ke dare ) daghighan yani chi ? Merci

Anonymous Anonymous said...
دلت خیلی از دخترای پراتیک پره ؟ خوب تو برو با جنده بخواب و به فکر روشنت افتخار کن اما با این خزعبلاتی که می گی دار ی به مادر وپدرو خواهرو جد و آبادت توهین می کنی .( البته شایدم نه!ا) مشکل تو اینه که داری به جای زن ها فکر می کنی در صورتی که هیچ درکی از زن بودن نداری

Blogger don sifon said...
اولا من از این دروغی که زندگی مادر و مادر بزرگو جد آبادم هست متنفرم با خودم تعارفم ندارم. دختراییم می شناسم که فرای همه این صحبتها مثل انسان دارن زندگی می کنن که فک کنم من خوب می فهممشون و امثال تو نمی فهمین...

Anonymous Anonymous said...
با این توهمت خوش باش

Blogger don sifon said...
والا من تهمتی نزدم. گفتارت نشون می ده خودتو نماینده همه دخترا می دونی و حتی انسانی که آزاده تر از خودت باشه رو نمی تونی تصور کنی ... اگر کسی سعی کرد با توهین (که به نظر من اصولا توهینی نبود) خودشو توجیه و تطهیر کنه تو بودی.

Anonymous Anonymous said...
shayad yeki az behtarin postat bood! :D

Anonymous Anonymous said...
اول درست بخون بعد دنبال جواب دادن به من باش، گفتم توّهم ! در ثانی من خودمو نماینده ی کسی نمی دونم حداقلش اینه که من دخترم و تو نیستی . من به این کاری ندارم که هر دختری تصمیم داره بکارتش رو چه طوری از بین ببره و چه تفکری پشت این عملش خوابیده . اما تو حق نداری دخترایی رو که به هردلیل می خوان تا ازدواج اونو حفظ کنن، محکوم کنی. و اسم سکس فروش بذاری رو شون و اونو به عنوان فحش به کار ببری . تو حق نداری وقتی زن نیستی این عمل رو محکوم کنی ، چون به جای زن ها نمی تونی حس کنی و این حق محکوم کردن اون ها رو از تو می گیره تو فقط می تونی دخترایی که به قول خودت آزاده هستن رو تحسین کنی و این هیچ اشکالی نداره!ا

Anonymous Anonymous said...
اصل قضیه سکس انقدرها هم مدرن نیست دن سیفون عزیز