سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, March 02, 2007
اگر دختریو دیدی که بعد اینکه باهاش سکس هم داشتی، وقتی به عنوان پارتنر خطابش کنی بگه "من هنوز پارتنرت نیستم" چه حسی می کنی؟ من که شدیدا لذت می برم از آزادی روح این انسان. فک می کنم این دقیقا تفسیر واقعی اون حرفیه که همه دخترای ایرانی به عنوان آبجکشن مطرح می کنن که "مگه همه چیز سکسه؟". البته دخترای پراتیک ایرانی چنان قضیه رو می پیچونن که حرف خودشونو سرآخر نقض می کنه. یعنی همه انرژیشونو می ذارن که از همه چیزشون (یعنی سکسشون) تا قبل از ازدواج محافظت کنن. و با عملشون نشون می دن چقدر سکس واسشون تو مایه های همه چیزشونه.
2 Comments:
Blogger void said...
در اینکه چنین سطح شعوری تحسین برانگیز است که شکی نیست. منتها به شرطی که طرفین داخل رابطه (دیگری) نباشند.

Anonymous Anonymous said...
سلام رفیق. منظورت از اون کامنت چی بود؟ که من مارکسیستم؟
ازت به علت بهتان زدن شکایت می کنم! ه