سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, February 02, 2007

درباره فیلمای پرنو home made البرز یه پست گذاشته بود. از نظر منم در کیفیت برابر اونی که طبیعی تره، طبعا اروتیک تره. منظورم از کیفیت رزُلوشن نیست بلکه دل دادن به کار و حرفه عمل کردن طرفین سکسه؛ که خب طبیعتا بازیگران فیلمای حرفه ای به طور معمول کاربلدتر ان و از این لحاظ ضعف غیر طبیعی بودنشونو جبران می کنن. اما درباره بعضی کِیسهای خاص مثل موردی که البرز بهش اشاره کرده؛ فیلم فیلمی است home made به علاوه توش حرفه ای هم کار کردن. اما اینجا باز هم یه عامل دیگه در انتخاب من خودشو نشون می ده.

از یه مثال دیگه شروع می کنم. یه فاکتور موثر در کیفیت مشروب(همچنین دراگ)، "فرداش" است. یعنی اینکه به علاوه حالی که می ده، فردا روز که از سرت پرید، حالت بد می شه؟ و اگر می شه چقدر؟ خلاصه هرچی زمانی که مستی کاملا پرید، حال بهتری داشته باشی، مطلوبیت مشروب مورد نظر از لحاظ این فاکتور بیشتر می شه. فیلمای home made با اینکه تحریک کننده ترند، به دلیل فردای مزخرفی که لااقل برای من یکی دارن، انتخاب من نیستن. فردای دیدن اینجور فیلما (مخصوصا بعد قضیه زهره شوکت)، تصور انواع عاقبتهای محتمل و دلخراشی که به احتمال قریب به یقین یکیشون یقه تهیه کننده های بدبخت فیلم (مثلا تو فیلم مورد بحث یه دختر بامزه خوش صورت و یه پسر کُپُلِ چِت ) رو گرفته، جلوی چِشَم رژه می ره و به گه خوری می اندازدم. در حالی که تو فیلمای حرفه ای غیر ایرونی می دونی نه تنها یارو هم الان داره راس راس می گرده بلکه کلی از پولی که تو ضبط اون فیلم زده به جیب، به موقعش کیفور شده.

پ ن1: منظورم از بکار بردن تشبیه مصرف از مشروب یا مواد، بیشتر از اینکه دیدن خود فیلم پرنو باشه، بکار بردن تصاورش برای خود ارضاهایی آینده است.

پ ن2: منظورم وظیفه انسان اجتماعی و وارد شدن به این دست مقولات نیست. می دونم اگه منم نبینم انقد که واسه به گا دادن اون بیچاره ها لازمه، بیننده هست. فقط من ترجیح می دم ندونم و قیافشونو نبینم .یه چیز تو مایه های کبکی که تنها سرشو می کنه زیر برف.

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اينم حرفيه. مقايسه پورنو با مشروب و اينا...