سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, February 11, 2007
بازی باحالیه دی جی. خُب تصورات من:
1- مکابیز: قد متوسط(175)، صورت گرد، موهای کوتاه یکدست، از اون قیافه ها که احساسات درونی اصلا از ظاهرش معلوم نیست
2- الی: سبزه، خوش هیکل، لب کمی گوشتی(منظورم بد نیستا)، قد متوسط رو به بلند بین دخترا(162)
3- لئون: قد بلند، موها جو گندمی، استخون درشت، پیشانی چین دار، دستای بزرگ، چشمای ریز
4- حمیدقلی: کپل، قد متوسط(170)، خوش خنده، مهربون
5- رویا: قد بلند، لاغر، کاملا بی آرایش، انگشتای کشیده، دهن کوچیک
6- شایا: عینکی، پر حرف، کوچولو موچولو
7- مانی: لاغر، قد بلند، قیافه غمگین، در حال پیپ کشیدن، لباس کرم شوکولاتی

اما سه نفر: سان جون، الی و مورچه سیاه
پ ن1: خودی دُکی اسمی رو بازیش نذاشته واسه همین من یه پیشنهاد ارزشی دارم: بازی 22 بهمن!
پ ن2: بعضیارو که یا خودشونو دیدم یا عکسشونو واسه همین تخیلی ندارم دربارشون.
پ ن3: هم هفت تا تعداد افرادی نیست که من تصوری ازشون دارم هم سه تعداد افرادی نیست که من می خوام تصوراتشونو بدونم اما به هر حال قوانین بازیو مبتکرش تعیین می کنه و دوس ندارم درش دخالت کنم.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
:D
in hamun do noghte d hast!
badesh ham bazi mikonimmmmmmmmmm!

Anonymous Anonymous said...
bazi kardim jenabe don sifone . tasavoratet ham 100% eshtebahe . 100% .