سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, February 19, 2007

یه زمانی بود که من فقط برای یه نفر جلق می زدم و اینو شکلی از وفاداری می دونستم. این مساله بعد از اینکه با همون فرد سکس هم داشتم مدتی ادامه داشت یعنی به علاوه سکس، جلق هامو هم فقط با تصویر اون می زدم. بعد یه زمانی شد که سکسم با اون فرد بود اما جلق هام با تصویر خیلیای دیگه همراه شد. نمی دونم اصولا جلق زدن با تصویر فقط یه نفر آیا نشونه نوعی از وفاداریه یا نه؟ نظر شما چیه؟

سوالای مرتبط و شاید حتی کلیدی تر: آیا کسی که با تصویر فرد دیگری جلق می زند کار غیر اخلاقی ای می کنه؟ اگر بله، کار زشت فردی است یا اجحاف به کسی است که با تصویرش جلق زدی؟ بذار لری بگم: اگر من با تصویر شما جلق بزنم، به شما بر می خوره؟ اگر آره، حق داری ناراحت شی یا نه؟

دوست دارم جواب شمارو به این سوالا بدونم.

12 Comments:
Anonymous Anonymous said...
به نظر من غیر اخلاقی نیست.اگه بین خودتو و خدای خودت-هر چی که هست:)- بمونه برای همیشه...گفتنش ممکنه طرف رو آزار بده

Anonymous Anonymous said...
MAN DAR IN YEK ZAMINE HIC GUNE INFO NADARAM!
:d

Anonymous Anonymous said...
jaleb daghighan maghze manam hamin fekro mikone , nooie vafa dari hast , be taraf ,
ama morede dige ke ba akse kasi in karo koni ya na , yani javabe soale akhar , adam chendeshesh mishe age befahme , ama age nefahme , ke behtare .
dar kol ba hamon nooe aval , ke hamon vafa dari hesab mishe khafan var moafegham
bale inam az nazare MA !

Natije mohem : Vafadar bashid be 1 nafar

Anonymous Anonymous said...
والله راستش فکر می کنم بدت نیاد بدونی یه نفر از جنس مونث در این باره چی فکر می کنه؛ خب، من از روی تجربه فهمیده ام که روح مردی که به آدم میگه "دوستت دارم" و سالیان سال هم به آدم وفادار می مونه چنان مغاک تاریکیه که فقط یه نگاه به اعماق اون باعث سرگیجه ی وحشتناکی میشه.
اما از اونجائی که قوانین طبیعی رو مطالعه کرده ام مثل این فمینیستهای سطحی قیل و قال راه نمی اندازم که اصولا مردها بی وفا هستن و اله و بله. به پسرعموهامون، شامپانزه ها اگه نگاه کنیم طبیعت انسان هم دستمون میاد.
خلاصه اش این که هم زمان تو فکر دو نفر بودن (یا بیشتر)؛ یا هم زمان به چند نفر عشق ورزیدن اصلا هم نه مهمه و نه غیر عادی.
حتی خیلی ها در همون وقتی که دارن با یکی می خوابن (زوری نه ها، از روی میل) تو فکر یکی دیگه ن و در واقع این عمل هم اسمش میشه جلق.
روز به خیر

Anonymous Anonymous said...
jaghie azizam! Man ke osoolan be kasi vafa nadashtam, va age dashtam bar hasbe ettefagh boode. Hichvaghtam bivafayimo penhan nakardam. Va chizi ke roya mige, sex ba kasi ba tasvire digari, taghriban hamishe vase man pish miad! Masalan ba X sex mikonam ba tasvir Y va ba Y ba tasvire X! soal ine: Aya man divane hastam?

Anonymous Anonymous said...
سلام,خب اگه بفهمم پارتنرم داره با فکر یکی دیگه اینکارو میکنه ناراحت میشم!ولی چون آدم معمولا نمیفهمه مشکلی پیش نمیاد.و اما جواب سوال لری,ممکنه بگم اه و اوه و اینا,ولی حقیقتش یعنی جواب لریش اینه که اگه بفهمم یکی داره با فکر من این کارو میکنه,ممممممم,نه بدم نمیاد حتی خوشم هم میاد.به نظرم غیر اخلاقی نیست بلکه طبیعیه.یکیو میخوای و دستت بهش نمیرسه.خب این کارو میکنی دیگه...

Anonymous Anonymous said...
دکتر جک، نظر من که نظر کارشناسانه هم هست تقریبا (مدتی روی این مسئله کار کرده ام) اینه که نه دیوانه ای و نه از این بابت احساس گناه کن. راحت باش.

Anonymous Anonymous said...
miduni! bahs sare kal kal kardan va khodam ro ba in o un dar andakhtan nist. bahs sare in shoar haye maskharey ehast ke melat midan va paye hich kudum ham hazer nistan vaisan
man nemigam ke faalan e hughughe bashar ya chemidunam jonbeshe zanan va in chiza kari nemikonan
chera
man ham khaili chiza didam va shenidam!
vali ye jahaye ke sukut mikonan be adam feshar miare!
faghat x , y nistan ke nabaiad sangsar shan! faghat 1 , 2 nistan ke nabaiad tu zendan bemunan va shekanje shan.in bikhe gushe ma khaili haye dige ham hastan donsifon e aziz ke niaz be komak daran daran ruzi 1000 bar mimiran va zende mishan va jikeshun ham dar nemiad vali ye ja ke sedashun boland she kasi behesh tavajoh nemikone!
mese hamin sufia!
man na un ro mishnasam va na chize dige vali mitunam be onvane ye dokhtar dardesh ro hes konam har chand khili kam!
faaliat!
ok! man hastam. chi kar baiad bokonam?
vaghti yeki mese un shima miad zer mizane unja ke hame mese to bikar nistan az sobh yani chi? khodesh in ghadr bikar hast ke pashe az sob begarde ta yeki ro paida kone gir behesh bede va tike behesh bendaze!
malume jush miarammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Anonymous Anonymous said...
بزن داداش. تا میتونی به یاده من یکی بزن
چرا ناراحت بشن؟ خیلی هم خوششون میاد
اونام به یاد تو بزنن لابد! جنبه داشته باشن اگه

Blogger Alborz said...
بنده کلّاً با کف دستی موافقم. چيز کار راه بندازيه!
ولی خارج از شوخی، به نظر من ذهن آدم يه بخش شخصيه. يعنی اينکه من فلانيو دوس دارم دليل نميشه که به خاطر جلق زدن با تصوير ذهنی يه نفر ديگه، بخوام احساس گناه کنم! اصلاً تو ذهن من، اينا با هم تو يه بخش قرار نميگيرن.

Anonymous Anonymous said...
قضیه ساده تر از ایناس (باز من اومدم! بحث جالبه دیگه) وقتی تو داری لذت واقعی می بری چرا باید مزاحم لذت ات بشی، که چی، که توی خیالت هم به یکی وفادار بمونی؟
هر مزاحمی که لذت رو از حال طبیعیش خارج کنه لازم نیست، همین

خُب نه. این یعنی جذابیت داری دیگه.
مثل وقتی حراست دانشگاه به آدم گیر میده. این یعنی اون روز خوشگل و خوشتیپ شدی.
البته این طرز تفکر فقط برای اینه که نیمه ی پر لیوان رو هم ببینی نظر ایده آلی نیست ولی از هیچی بهتره.