سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, February 07, 2007
مکابیز مدتی پیش مطلبی را لینک داده بود که من دیشب شدیدا درگیرش شدم. البته دیر چون فیلتر بود و من به تازگی ابزار فیلتر دور زن پیدا کردم. مطلب از سیبیل طلا بود ودر اعتراض به مطلب محمود فرجامی درباره مصاحبه شهرنوش فارسی پور که نهایتا به جوابیه ای نفرت انگیز از طرف محمود فرجامی و باز هم جوابیه ای از طرف لوا انجامید. این پیگیری برای من شدیدا تکان دهنده بود.
با دیدن طنز کثیف فرجامی پشتم لرزید از اینکه نکنه نوشته های منم اینجوری به نظر بیاد. از تحقیر انسان به خاطر جنسیت ، دین یا نژاد یا هرتفاوتی بیش از هر چیزی متنفرم. مطالب هجوی که می نویسم همونقدر که درباره زنا است درباره مردا هم هست و هیچ ذهنیتی ندارم. از نوع طنز کثیف امثال فرجامی که توش تحقیر زن داد می زنه حالم به هم می خوره. نهایتا مطالبم یه هجو ساده است نه چیزی بیش از آن... چیزی که اعتراف می کنم در ذهنم اگزَجره و تحقیرآمیز شده کل مساله سکسه. اونم به خاطر شرایط کثیف این مساله در اینجاست. خودم خیلی از این مساله متاسفم ولی به هر حال این مساله ربطی به تحقیر زن نداره و همونقدر که ذهنم در این زمینه زنو می کوبه مردو هم می کوبه.
پ ن: احتمالا خیلی از لینکا فیلترن.
پ ن2: دهنم به فحش خوارو مادر نمی ره. همش حس می کنم با امثال این یارو تو یه کاسه قرار می گیرم دلم به هم می خوره...
8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام.خيلي وقته اينجا رو ميخونم.دبش رو هم ميخونم.اصلا شبيه هم نيستين.تا بعد.

Anonymous Anonymous said...
اوا شرمنده! من اصلا فکر نمی کردم شما افتخار بدین وبلاگ منو بخونین وگرنه خبر می دادم. تو اون وبلاگ قدیمیه هم آدرس داده ام.
راستی این پست ات هم چسبید.

Blogger delirious said...
na baba...chill out....ma aslan bardaashte bad nemikooooonim az mataalebe shoooma....let it out:D...

Anonymous Anonymous said...
من بدون استثنا همه ی پست های تو را خوانده ام.یعنی وقتی می گویم همه اش را خوانده ام در این حد است که می توانی ازم امتحان بگیری.
طنز تو حتی وقتی متمرکز بر سکس است ابدا شباهتی به بی مزه بازی های کثیف فرجامی و کوثر ندارد.این حس من است و معتقدم که اشتباه نمی کند.البته اگر لازم باشد می توانم این حس را تئوریزه کنم.اما فعلا همین کامنت را بعنوان شهادت یکی از اعضای هیئت منصفه قبول کن.

Blogger void said...
آمدم چیزی بنویسم که دیدم مکابیز پیش دستی کرده. یعنی من هم به عنوان کسی که تک تک پست های این بلاگ را خوانده دقیقا همین نظر را دارم. البته قضاوتم در مورد فرجامی تا این حد منفی نیست و معتقدم اینجور مواقع ناشی گری در بیان مقصودش باعث میشود بعضی نوشته هایش کثیف به نظر برسد (یا: آقا خودشون خوبن. این اطرافیانشونن که پلیدن.).

راستی حاجی آبرومونو بردی که. شیرین فارسی پور دیگه چه صیغه ایه؟!

Anonymous Anonymous said...
ds, (azin bebad behet migam ds), to age nemitoni fohsh bedi man midam! Mileye dagh to koone mahmood farjam!

Anonymous Anonymous said...
albatte manam bazi matalebeshe doost daram, vali in matlabesh khunamo be joosh avord, va hatta koonamo! Vay be hale roozi ke bebinamesh chon be tarafesh shelik khaham kard...

Blogger don sifon said...
مکابیز و ووید ممنون از لطفتون. به علاوه از اشتباه سهوی ام هم شرمنده. درستش کردم.