سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, February 10, 2007

جون مادرتون یکی به من توضیح بده ":دی" یعنی چی؟! والا تو شکلکای یاهو که اصلا از حروف فارسی استفاده نمی شه .اگر بگی هم اشتباه تایپی می شه"دی" معادل "nd" می شه که ":nd" هم شکلک خاصی تو یاهو نیست... خلاصه من که به این مغز پیزوریم زیاد فشار آوردم ولی بجایی نرسیدم. ایهالناس مدد!

پ ن: داش البرز اعتراف می کنم به این یه مورد فک نکرده بودم و واقعا نمی دونستم! به "دی" به عنوان مخفف "دیروز" یا ماه "دی" هم فک کرده بودم؛ حتی لحن تلفظش را هم از ذهنم دورنکرده بودم یعنی "دیییییییییی" یه چیز تو مایه های "دِ"!... خلاصه اگه جر و جر بازیه فک نکنم کسی جز من کس مغز لایق رسیدن به این افتخار باشه .

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
من مطمئنم نیستم ...ولی تو اسمایلی های یاهو این شکل هست
:D
برای خنده با نیش باز

Blogger Alborz said...
ببين تو رو نميدونم. ولی من جات بودم ميرفتم اين مکابيزو جر ميدادم. يعنی در حد يه بابون فرضت کرده با اين اطّلاعات دادنش!!!

Blogger . said...
چي مي‌گي البرز؟
همينه كه مكابيز مي‌گه ديگه. چون وسط فارسي نوشتن نميشه فونت رو انگليسي كرد اينجوري مي‌نويسن به فارسي كه البته بتدريج بصورت يه تيريپ واسه بچه‌باحالاي بامزه در اومده