سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, February 27, 2007

در آزارهایی که به زن در جامعه نابرابر جنسی می رود شکی نیست اما اینجا می خوام به گونه ای دیگه به مساله نگاه کنم:

- دوستی تعریف می کرد که زمانی دوست دختری داشت که می گفت "من که تا قبل از ازدواج با تو سکس ندارم. اگر روزی سکس خواستی بیا من بهت پول بدم بری جنده بکنی..."

- بسیار داده شده در استدلال برای حجاب اینجور بیان شده که مردها نمی تونن خودشونو نگه دارن پس زنها باید خودشونو بپوشونن.

نتیجه گیری: زنها می تونن بر نفس خودشون قالب بشن ولی مردها از لحاظ جنسی موجوداتی بدبخت و بی اراده ان. توهین از این وحشتناکتر؟ آیا برای تغییر این ذهنیت نباید مردها برای نابودی حجاب مبارزه کنن؟

5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
هورا! خیلی خوشحالم اینو می شنوم. زیاد خودتو نگیری ها، ولی واقعا درکت از این مسئله بالاست. واقعا تا کی مردها باید تا این حد تحقیر بشن؟ حرف اون دختره بی اندازه تحقیر آمیز بوده... خیلی از زنا خیال می کنن مردا عین بچه های دله اند در مورد سکس؛ و من فکر می کنم این نباید واسه مردها قابل تحمل باشه.

Anonymous Anonymous said...
چنين دختری رو بايد باهاش ازدواج کرد، بعد نکردش! تازه واسه کون سوزی بيشتر بهتره بری روش يه زن ديگه بگيری (حتّی اگه خودت حالت از اين کار به هم بخوره!) ببينم اون موقع کی له له ميزنه واسه سکس!

Anonymous Anonymous said...
آیا شما مردهابا دختری که قبل از ازدواج با شما سکس داشته باشه ، ازدواج می کنین؟(یادمه یکی از همین آقایون بلاگر بود که بیان فرموده بودند خطاب به دختر ها که اگر با پسری خوابیدید فکر ازدواج کردن با او را از سرتون خارج کنید)

-آیا قدرت کنترل مردها روی خودشون بیشتر یا مساوی زنهاست ؟تفاوت های فیزیولوژیکی می گه که این قدرت در مردها بسیار کمتره و این توهین نیست ،واقعیته
و زنها در برابر پوشش و رفتارشون در مقابل مردها مسئولند

Blogger don sifon said...
خانم ناشناس فقط می تونم بگم واقعا براتون و اگه بخوام درست تر بگم واسه ذهنیتتون متاسفم!
در جوابتون بگم من اصلا برای چیزی بنام ازدواچ احترام و تقدسی قائل نیستم. اما اگر بودم و اگه قرار باشه ازدواچ کنم بله. من بارها گفتم زن باکره به هیچ وجه انتخابم نیست. و اینکه قبلا با کسی سکس داشتم اصلا فاکتور منفی ای نیست و از ازدواج باهاش ابایی ندارم که افتخارم می کنم.

Anonymous Anonymous said...
اینکه آیا شما برای ازدواج تقدس قائل هستین یا نه ویا با باکره ازدواج می کنین یا نه ،اهمیتی نداره. اونچه مهمه "تفکر غالب" در بین مردهای ایرانی هست . ما تو یک دوره گذار فرهنگی هستیم و نیاز مند زمان وآهستگی. باعریان کردن یکباره ی آدمها در جامعه ای که زنانش تا دیروز با روبند توی خیابان ها می گشتند ، مطمئن باشید که راه به جایی نمی برید.