سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, February 13, 2007

الان یه مطلبی خوندم کلی کفرم در اومد. یه بار در انتقاد به جنبش فمینیسم به این مساله اشاره کردم اما بازم یه نمونه بارزش رو در یه متن رسمی از نوشین کشاورزنیا دیدم؛ به این قسمت دقت کنین "ضمن آنکه معتقدم رفتار اين زن با آن زن نمودي از رفتار اقتدارگرايانه مردانه است که از حوزه خانواده به محل کار کشيده شده و آن آگاهي و مدرنيت هم که شما در وجود اين زن ديده ايد مرا به ياد داعيه هاي کاذب بسياري از مردان مي اندازد که با هر پيشينه طبقاتي، اقتدار و استبداد مردانه خود را بر همه زنان طبقات مختلف تحميل مي کنند! در يک کلام صرف زن بودن مانع وجود انديشه هاي مردسالارنه نمي شود". دیگه رسما هر نوع ظلمی حتی اگر دو طرف قضیه زن و مساله سر چیز دیگری(پول) هم باشه، نشانه رفتار مرد سالارانه می دونن و مرد رو معادل واژه ظالم قرار دادن. چه تبعیض کثیفی خلاصه من اعلام خطر می کنم!...

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
من نمی فهمم این مردا از چی انقد احساس خطر می کنن آخه؟

Blogger don sifon said...
والا من به عنوان یه مرد نگفتم احساس خطر می کنم. بلکه به عنوان یه انسان از تبعیضی که در ذهن یه به اصطلاح اصلاح طلب روشنفکر می بینم، پشتم تیر می کشه. فک کنم دلیلشم به وضوح توضیح دادم.

Anonymous Anonymous said...
خب حالا این شد یه چیزی. توی متن خیلی روشن نگفتی/