سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Thursday, February 22, 2007

یه توضیحی درباره پست قبل:

ایهاالناس من با هر زنی که که می شناسین از جمله زن، پارتنر، فامیل و... شما ممکنه جلق بزنم یا زده باشم. اگرم دخترین که برای خودتونم همینطور... اگه منو می شناسین که حلالم کنین اگرم نه اینو بدونین و با توجه به این با من رابطه داشته باشین.

پ ن: می دونی مثل احضار ارواح می مونه. یعنی تو که می ری تو حال مدیتیشن دست خودت نیست کی می آد تو ذهنت. یه چیزی تو مایه های ماوراالطبیعه!

پ ن2: فک نکنم بقیه هم(حداقل پسرارو مطمئنم) همچین تافته جدابافته ای باشن واسه همین حرفای منو درباره اوناهم در نظر داشته باشین...


5 Comments:
Blogger Alborz said...
آقا من به عنوان حافظ ناموس مملکت ميآم دهنتو ميگام!
ولی شوخی کردم. بزن حاجی... به مديتيشنت برس حالشو ببر. ولی اون شکلی که بهت گفتم بزن ببين چه فازی ميده جان خودم! اصلاً کيفيت ماجرا ميره بالا تر! حالا فرمت های خفن ترشم دارم، خواستی در اختيارت ميذارم.

Blogger Alborz said...
آقا راستی يه چيزی! اينجور که ميبينم تو برا هيچ کدوم از پستات اسم نميذاری. ولی بيا يه تايتل درست کن به اسم "اگه من ديکتاتور بودم". جدّی ها! آخه خيلی چيزا هست که به ذهن آدم ميرسه، خصوصاً خود تو. اين تايتلو درست کن، تمومشون رو کم کم بذار توش. يه چيزی تو مايه های practical philosophy من.

Anonymous Anonymous said...
آقا راستش بستگی به آدمش داره!!!
اما خوب به نظر من که گوز به شقیقه هیچ ربطی نداره همون جور که جلق به وفاداری!
سر بزن
بیا از اونورا

Anonymous Anonymous said...
برادر من بزار يکم ازين مو سفيد شدنم به شما هم برسه.
عرضم به درزت که خودت ميدونی اوضاع ما چطوره و همونی که احضار روح رو مثال زدی يعنی اينکه بنده بايد لنگ بندازم جلوی شما.

ولی از نقطه نظر جنس لطيف تا اونجايی که من تونستم ازشون حرف بکشم اينه که معمولا فرقی نميکنه که کی داره ميکنشون و اساسا هرکی رو دلشون بخواد توی سرشون ميکنن!!!

ندیدی همیشه چشماشون بسته اس وقتی روی کارن؟؟؟

اصلا خودت رو بزار جای اونا ٬‌وقتی میری توی همون حال مدیتیشن ٬ چشمات بسته اس یا باز؟‌؟؟؟

خب حالا خودت رو روی کار متصور شو ٬‌ مردونه دلت میاد ازون سینه های اناری چشم برداری ؟؟؟؟

خب خلاصه اینکه فقط بد نومی کردن گردن من و شما میوفته ولی کسی که این وسط داده ٬ من و تو هستیم که در واقع نقش یه دیلدوی عاشق رو داریم بازی میکنیم.

Anonymous Anonymous said...
تازه من هميشه بهشون ميگم که:

ميدونی چرا زنها چشماشون بسته اس وقتی دارن ميدن ؟

ميگن چرا ؟

ميگم چون چشم ندارن ببينن مردها دارن کيف ميکنن.

اُفتاد ؟
البته اين جوک بود!!!