سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, February 17, 2007

شرمندگی تنها حسی است که به من دست می ده. ای کاش زمین دهن وا کنه و هممونو...
اینجور حیوون بازیا کم و زیاد همه جا هست. اما رفتار جامعه ما(اعم از پدر و مادر و پارتنرو...) نمونست نمونه! واسه من دردناک ترین مساله دردیه که خودش می کشه بیشترم از رفتار دیگران نه خود مساله و الا دلم نمی سوزه؛ چون آدم واسه کسی دلش می سوزه که از خودش پایین ترش بدونه ولی من اصلا اینطوری دربارش فک نمی کنم. این مساله ممکن بود واسه من بیافته یا خواهرم یا هر کس دیگه ای. این جدا از حیوون صفتی کثافتایی که باید جرشون داد، فقط یه سانحه است.

پ ن: نکته دل انگیز اخلاقی: نقاشان چیره دست ما زنانی ارزشی بودن است.

2 Comments:
Blogger hozein said...
Shit :(

Blogger nazanin said...
1- fekr konam shirazi hasti o pas hamshahriye mani.
2- bloget esme bamazei dasht ke jazb shodam bebinam chie o matalebeto ta onja ke shod khondam.neveshte hat jaleb bod.
3- hamin