سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, February 18, 2007

اگر من دیکتاتور بودم: طرحی می ذاشتم که در مدارس با دخالت پزشکی و بی حسی های موضعی و بدون درد، پرده بکارت دخترارو در 15 سالگی را از بین ببرن. خلاصه یه مساله مزخرف که مسبب گند و کثافتای بیشتری هم در رابطه های جنسی است، بعد یه مدت واسه همیشه از بین می رفت. شاید یه نسل نفرینم کنه اما تا قرن ها دعایی قومی پشت سرم می مونه.

پ ن: یه چیز تو مایه های کشف حجاب که قبلش حتی اونایی که اعتقادیم نداشتن، مجبور بودن برای رعایت عرف بی خیال خواستشون بشن. اما یه مدت زور باعث شد تعارف مردم بریزه و تازه ببینن نهایتا اینجوریام نیست که با دیدن یه تار مو هر مردی بپره روشون. این مساله درباره پرده بکارتم هست.

4 Comments:
Blogger PaRaDa said...
bazam khube gharar nist kareye tu in mamlekat beshi dar in had ekhtiarat dashte bashi!
vali tu afrigha in ye ghanune
midunesti?

Blogger void said...
أقا بحثی رو که در این مورد در کدئین سر گرفت خوندی؟‌ منزلگاه روح و این صحبت ها :))

Blogger elz bitter said...
in idehato benevis bendaz tu sandoghe pishnahadat o enteghadat ya dar neshasty ba shahrdar matrah kon :D

Blogger don sifon said...
من تا جایی که می دونم تو خیلی از نقاط آفریقا در کودکی حتی آلت تناسلی زنو می دوزن تا شوهر با کارد بکارتو باز کنه و از آک بودنش اطمینان حاصل کنه و اصلا این نوع طرز تفکر و کلا تفکرات جوامع بدوی با اینجور قوانین نمی خونه. البته زود شوهر کردن و طبعا انزال بکارت توسط اون هنری نیست و شاید در کشورهای مورد نظر شما به زور دخترو تا قبل از 15 سالگی می فرستن خونه بخت. به علاوه من اینکارو بسیار مفید می دونم نه شقیانه. یه چیزی تو مایه های کشیدن دندون عقل...