سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, December 27, 2006

بعضی مسائل تا وقتی آدم بِهشون مطمئن نیست خیلی بهترن. حتی اگه شواهد زیادی براش باشه بازم این با اینکه کاملا اطمینان داشته باشی فرق می کنه. لا مصب این البرزم نیست به اونم بگم یه کم خالی شم. به هر حال فعلا راهی ندارم جز اینکه اینجا بگم. یه زن 45 ساله ای که مدتهااست می شناسمش رسما جنده شده... این زن می شه مامان یکی از دوستام:-s. و چیزی که از خود مساله بسیار بیشتر واسه من آزاردهنده است اینه که اینکارو(جتی خود سکسو) جلوی دختر نوجوونش انجام می ده! حالا من چه جوری اینوهضم کنم؟ چیکار کنم؟ اصلا به من مربوطه؟

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
be to che bache!
ajaba!
boro be shustet begu khaharesh ro nejat bede ta un ham jiji nashode

Anonymous Anonymous said...
ma ke koli vaghte moshtarit(loget) hastim ama bare aval hast ke ye chi gofti ke man commentam biyad(akhe man kheyly kam harfam!!!)
bebinnnn...to az koja fahmidiiiii????
badam inke vaaayyyy to az koja fahmidi?????

Anonymous Anonymous said...
وقتی بش فکر میکنی، مهمه. ولی به اعصاب خوردی که می‌کشه، دهن آدمو می‌گاد. منم دارم الان یه همچین چیزی رو تجربه می‌کنم.البته مادر دوستم جنده نشده. چیزی می‌دونم که سنگینه برام.

Anonymous Anonymous said...
aaaaaah...fuck u baba...aslan be to che...age marD boro begir khoware doostetam bega ta oonam jende she...ah!