سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, December 19, 2006

کلا ازشماره اندازا بدم می آد. کاش می شد شماره صفحه کتابو حذف کرد.... یا مثلا همین بلاگرتا وقتی شماره انداز داخلی نداشت، آرامشم خیلی بیشتر بود؛ اصلا نگاه نمی کردم کی کامنت داده وکی نداده... اما وقتی هست نمی تونم بی تفاوتی کاملمو حفظ کنم.... ذهنمو آلوده می کنه و تنها راه رسیدن دوباره به آرامش حذف فیزیکیشه... شاید همین روزا دوباره برش دارم کاری که با نهایت تاسف درباره کتاب هیچوقت نمی شه انجام داد...

پ ن: اولا این شماره انداز داخلیه تو بِتا بلاگر هست. دوما تو هم دلت خوشه عمو من اگه واسه کارام دنبال فک به خز یا کامبیز بودنش بودم، خودمو دار می زدم؛ از اون دسته آدمای کیچ گریز نیستم که به این دلیل عملی که منجر به آرامشم می شه رو انجام ندم که حالا مبادا کلیشه ای باشه. سوما اونی کامنتشو ور می داره برای جلب توجه اونیه که قبلش کامنت باز بوده باشه و بالای 100 تا کامنت با روشهای مرسوم برای خودش ابتیا کرده باشه تا اینکار مثمر ثمر باشه وهرکی کمی عقلشو بکار بندازه می فهمه دلیل من یکی این نمی تونه باشه کسیم که عقلشو بکار نمی ندازه به تخمم...

پ ن2: به علاوه داش البرز شما نگران کامنت نبا.ش کامنتم بردارم تو یکی می تونی بیای پای نوشته کامنتتو به عنوان پا نوشت بدی...

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
به خدا به پير به پيغمبر تو بيماری! کدوم شماره انداز داخلی؟! من که تا حالا اصلاً نديدم همچين چيزيو!!!

Anonymous Anonymous said...
حالا جدّی يه دفعه خلاص کن ما رو! يا کامنت دونی رو حذفش کن، يا بذار باشه سر جاش. اين حذف کردن کامنت خودش به اندازه کافی ديگه خز شده انقدر که همه وبلاگ درس کردن و کامنت رو حذف کردن. شده يه چيزی تو مايه های اين رفتن و اومدنای وبلاگی ها! که يارو ميگه ديگه نمينويسم، بعد يه مشت خواننده ميآن خايه هاشو ميخورن دوباره شروع ميکنه به نوشتن!
گفتم که گوشی دستت باشه.