سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, December 13, 2006
یکی از دوستان از من خواسته درباره پسرا هم چیزی بگم. یه توضیح مختصری در دو پست قبلی درباره تفاوت نداشتن زنا و مردا در حالت طبیعیش دادم. مثلا من دوستی دارم که همون اول که با دختری دوست می شه بهش می گه من مخالف سکس قبل ازدواجم...
اما من شخصا معذوریت کوچیکی درباره توصیه درباره پسرا دارم... من خودم به محض اینکه این خصوصیاتو تشخیص میدم، شدیدا سعی می کنم تو اون کلیشه نگنجم و این مساله باعث می شه موقع گفتن احساس کنم این مساله درست نیست... (البته بگم کل خصوصیات شناخته شده کمتر از ناشناخته هان و من خودم مطمئنا دستخوش آثار خیلی از ناشناخته هاشون هستم و نمی دونم.) به هر حال با همه این تفاصیر سعیمو می کنم:
اگر روز اولی که با پسری رفتی خونشون و کاری بهت نداشت، فک نکن دول نداره... یکی دوبار دیگه هم برو ببین چه اژدهایی هوا می کنه واست!!!
اگر با پسری آشنا شدی و دیدی از برخورد اول بجای تو بهت می گه شما و یه بچه مثبت واقعی به نظر می آد، با خودت نگو "وای حالا کی می خواد اینو بیاره تو خط؟!". مطمئن باش کار به رختخواب بکشه، جنان حرفای تحریک کننده ای می زنه که پشمات خود بخود فر سربالا می خوره و...
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
kodom dostet az to chenin chizi khaste?!?!?!?!?hala on khahesh karde to injori bayad javabesho bedi?in ensafe? be nazaram to faghat bayad pesararo nasihat koni. vala az khoda ke penhon nis az shoma chera, fekr nemikonam hanoz to tarikhe bashariyat etefagh oftade bashe ke ye pesari betone ama nakone(hata vase film va jalbe etemad). na didim na shenidim, age ham bode to dasteye pesara radebandi nemishe.
taze delet khoshe ezhdeha koja bod?!!?!?!??!!?!?!?!! age midonestim belakhare ye chizi hava mire ke ta binahayat montazer mimondim.
pashmamon fer oanam sar bala?
hatman, hamonaei ham ke fere rize 12 mahe khorde safe saf mishe.
man az tarafe dostet tashakor mikonam ,ama kheir bebin az javonit, dige nemikhad rahnamaei koni, khodemon ye karish mikonim.
mahtab

Anonymous Anonymous said...
mibinam ke pate midi ru ab!

Anonymous Anonymous said...
bah bah! mibinam ke be maraaje'e ezaam ye nafar ezaafe shode! yaadam baashe baraat ye ammaame meshkiam bekharam gol andaam! :D

Anonymous Anonymous said...
من دچار یک جور فرادیدگی شدم و حس کردم دل این خواهرمو خیلی پره.شایدم پس دیدگی بود.چه میدونم.خدا صبر جمیل بتون بده.آقا این قالبتو عوض کن که دیگه کسی نگه بلانسبت تو آفتابه هستی.
البته بگم که اون قالبشو عوض نمیکنه.چون بده به جای افتابه بش بگن البرز؟