سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, December 18, 2006

من یه مساله بسیار تاثیرگذار در میزان خوشحالی و بدحالیم پی بردم... هرزمان در آستانه انتخابم و زندگی های متفاوتی جلوی رومه، خیلی شنگولم. مثلا زمانی که انتخاب رفتن از ایرانو داشتم، انتخاب کار کردن در تهرانو داشتم و انتخاب کار کردن در ساریو هم داشتم ، انتخاب فوق و داشتم حتی انتخاب سربازی رفتنو هم داشتم... خیلی سرحال بودم. به محض اینکه کار تهران رو رد کردم، بی خیال رفتن از ایران (لااقل آنا بعد فارغ التحصیلی) شدم (واقعا فک نمی کردم معافیم گیر کنه)، دور فوق تو ایران خط کشیدم و... اعصابم به هم ریخت... باز به محض اینکه اینکه شرایط کمی عوض شد و یکی دو تا انتخاب از جمله یه کار جدی در تهران اضافه شد باز کمی کیفم کوکتر شد. در حالی که می دونستم ردش می کنم، تا جایی که می شد جواب دادنمو لفت دادم تا از لذت حضور این انتخاب استفاده کنم.... به هر حال مسخرس . اگه همش دنبال اینکه خودمو در بین چند انتخاب نگه دارم باشم، تو هیچ کدوم به جایی نمی رسم. و اگه خودمو متمرکز کنم، به دلیل نداشتن راه فرار، اعصابم به هم می ریزه... اما در نهایت خوبه که اینو می دونم چون به خودم دیگه انگ رفتارغیر خطی بی دلیل(کسخلی خودمون) نمی زنم.

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
کس مغز! من که بهت گفته بودن فايرفاکس از تو چيزای ذخيره شده قبليش مياره!

Anonymous Anonymous said...
halam az kasaei ke modiriyat nadaran be ham mikhore, makhsosan age ke taraf mard bashe va vayyyyyyyyy age ke modir ham bashe.
rasi ye soal :gooz chikaresh be shaghighe?ha?
mansour khan