سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, December 24, 2006

دوستان بسیار عزیز البرز و پردیس منو به بازی ای دعوت کردن که بسیار جالبه. اما یه مساله وجود داره که اونم اینه که من همه اعترافات و حرفهامو تو پستام زدم و می زنم. واسه همین خداوکیلی چیزی واسه اعتراف به ذهنم نمی رسه. اما با توجه به اینکه خاطر این دوستانمو شدید می خوام...

1- اسم شناسنامه ای من دن سیفون است. حالا چرا یا چطور ممکنشو از من نپرسین.

2- در واقع من یه دختر باکره ام که همه این هذیونارو به خاطر پوشوندن ترسم از سکس اول می نویسم.

3- من و البرز یه نفریم.

4- همه این قرقرامم واسه اینه که زورم نمی رسه و الا اگر دیکتاتور یه مملکت بودم بیشتر از همشون خوار ملتو می گاییدم.

5- و نهایتا تا دیروز فکر می کردم کُس برجستگی های روی قفسه سینه زنه اما دیروز بطور اتفاقی شنیدم اسم آن برجستگی ها سینه اس پس طبعا کُس جایی باید پشت ستون مهره های زن باشه. احتمالا بین مهره هشتم و نهم.

در مورد پنج نفر هم با توجه به تعداد معدود افرادی که می شناسم و همه اونایی که می شناسم هم این مطلبو نوشتن، ترجیح می دم کسیو معرفی نکنم.

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
?????????????????!