سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, December 11, 2006

ما که واسه اینکه زیاد تو اون بیابون صف وای نستیم دست به دامن پارتی شدیم. دیگه حتی برای مرده ها هم برابری وجود نداره... اینجا هم رابطه جای ضابطه رو گرفته...
فک کنم آخرین سنگر عدالت، دسشوییه... هنوز تقریبا همه از امکان منصفانه ای برای قضای جاجت برخوردارن. پس تا دسشویی عمومی مجانی هست زندگی باید کرد...
پ ن: جان مادرتون نگین اونم داره پولی می شه... فعلا که همه جا رسما اینطور نشده... تازه یه فرق بزرگ داره که همه در داشتن این حق برای همه اتفاق نظر دارن... نمی دونم بیشتر از این مغزم نمی کشه.
پ ن2: من کمی فک کردم و دلایل بهتری برای در نظر گرفتن دسشویی به عنوان آخریت سنگر دموکراسی پیدا کردم. آقا جان مساله اینه که قضای جاجت خیلی وقتا حتی می شه تو کوچه ای، پشت دیواری و... انجام بشه که مفت مفتم در می آد و به علاوه به نظر من که حالشم بیشتره... کدوم کار دیگه است که باحالترینش مفت ترینشم باشه؟!!!

4 Comments:
Blogger hozein said...
Jahane maskhare E shode, hagh dari

-::Shadeless::-

Blogger PaRaDa said...
to biaiad yeki az un wc haye ke pul midi sare se sut daresh dobare baz mishe bokhore tu postet halesh ro bebari
:d
bale be 0 ham miresam
ajale ham...daram!

Anonymous Anonymous said...
asaln dos nadaram narahatet konam ama onam rasman az dastemon rafte (age tozih beishtar bekhai barat migam)vali behtare inoham mesle kheili az chizaye dige be hichjamon nagirim.movafeghi?
mahtab

Anonymous Anonymous said...
GOOZIDAN !