سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, December 06, 2006
خطاب به اونایی که می گن زندگی فیلم پرنو نیست (منم نمی گم هستا). برادر من خواهر من فقط توجهتونو یه حدیث از استاد بزرگ پیامبراکرم جلب می کنم (خود دانی و تفسیرش). امیدوارم خدای متعال خودش شما را به صراط مستقیم هدایت فرماید.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند : "هرکس یکبار در زندگی خود متعه کند ، درجه اش به مانند درجه حسن مجتبی (ع) خواهد بود ، و هر کس دوبار متعه کند ، درجه اش به مانند حسین سید الشهدا (ع) خواهد بود و هرکس سه بار این کار را انجام دهد ، به درجه علی مرتضی (ع) نایل می آید و هرکس چهار بار متعه بگیرد ، درجه اش همانند من خواهد بود ."
ایجا هم می تونین چند تا حدیث جوندار دیگه پیدا کنین.
پ ن: آقا من پایه شدم تا پنجو شیششم برم ببینم به کجا می رسم!!! شاید خود خدا یا حتی بالاتر!
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نتیجه رو بگو.اگه جواب داد و پیغمبری چیزی شدی، منم بیام، علی بشم.