سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, December 02, 2006

توجه توجه. مطلب، فوق بی ناموسی است!!!

مدتهاست یه مساله ای فکرمو مشغول کرده... راست و حسینی اندازه کیر من وقتی از بالا مترش می کنم 11 سانت فیکسه... اما به هر پسری رسیدم یا در بحث شیرینشان درباره ابعاد آلت رجولیت، افتخار حضور و همکاری داشتم؛ ابعادی غریب ارائه کردن. دیگه خوش انصافترینشان به 15.5 ساتیمتر اشاره کرد. 17 و 18 و حتی 20 سانتم که غربونش برم ریخته... بابا به پیر به پیغمبر نمی شه من تو آینه که بهش نگاه می کنم عظمتی است تقریبا هم سایز آلت بکن های فیلمهای پرنوست.. شرکای جنسیم هم قریب به اتفاق از اندازش نالیدن یا حتی کاربعضیاشون به دادو فغان کشیده... اما از بالا 11 سانته...

دقیقا مثل مساله قد در دوران دبیرستانه. وقتی صحبت از قد و قواره می شد اگه یکی نمی دید، فک می کرد اینا متوسط قدشون از تیمای بسکتبال NBA هم بیشتره...اما مساله قد همونجاها تموم شد چون به هر حال اندازه گیری های درستی در زنگهای ورزش انجام می شد. به علاوه اونجا مقایسه قدها با هم هم تاثیر به سزایی در از بین رفتن این توهم داشت. اما در مساله رشادت آلت تناسلی به دلیل حجب و حیا معمولا مقایسه کالا به کالا هم انجام نمی شه، به علاوه از اندازه گیری رسمی هم خبری نیست؛ پس توهم و بزرگنمایی آن تا این سن هم ادامه داره. باور کنین کسی که ابعادی بالای 15 سانت(تاکید می کنم از بالا نه از زیر) ، اعلام می کنه، شاید خودشم ندونه اما کس می گه. بابا چنین هیولایی تو شرت آدم جا نمی شه و به طرز فجیعی تابلوه که با لباس پوشیدن هم به هیچ وجه من الوجوه قابل اختفا نیست. به علاوه اصولا کاربردی و مناسب برای سکس هم نیست.

پ ن: دل انگیزهایی یا حرف منو نگرفتن یا هنوز در همون توهم دوران دبیرستانن... اولا تاکید کردم از بالا متر کنین. منم بلدم از پایین بگیرم تازه خایه هام رو هم هل بدم پایین و 17-18 سانت اندازش بگیرم. اما محدودکننده اصلی در سکس طول کوتاهتره که معمولا از بالاست. البته من دیدم آلت بعضیا سر پایین است که طبعا قضیه بر عکس می شه. به این دسته از عزیزان توصیه می کنم از پایین(که در این موارد نقش محدود کننده دارد) سایز بزنن البته بدون تقلب( هل دادن خایه ها به عقب ). عدد شما نهایتا به 12 محدود می شه.

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam, khobi? kheili vaghte neveshtehato mikhonam. inke kheili az masaelo ye jore dige matrah mikoni khobe, ama mikham bedonam age ye roz moghe neveshtan be in fekr koni ke kir nadari, va kasi ham nadare ke behet gharz bede, k.... ham haminjor, bazam be in khobi minevisi?

Anonymous Anonymous said...
2 ta masale hast.
aya shoma dar halate erect andaze gerefti ya non-erect? va inke aya kolahak ham tooye andaze giri mahsoob kardi ya na? shayad kolahak ro be dalile khozoo'e ziyadet lahaz nakardi ! :))

Anonymous Anonymous said...
che doodoole koochoolooeee dari :)) !