سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, November 26, 2006

بابا به پیر به پیغمبر تحلیلش به این سادگیا نیس... کلی از تغییرات بزرگ دنیا جرقشون به تخمی ترین شکل ممکن زده شده... نه می شه به این سادگیا به برنامه ریزی خارجی ربطشون داد نه به فرهنگ مردم اون زمان و اون مکان... خلاصه اگر مثل من کونشو نداری زوری بزنی، واسه توجیهش کس شر نگو. یا اگرهم می گی به من یکی نگو... به قول رشتیه من خودم کونیم.

پ ن: راستی اگه یه روز یه چشم براق(امیدوار کس کسیارو می گم) بیاد پیشم، خودم با همین استدلال می گم کارتو بکن اما اصلا مطمئن نباش چون تغییرات بزرگ تخمی تر از ایناست...

3 Comments:
Blogger PaRaDa said...
hala chera cheshme baragh:D

Blogger Alborz said...
agha man in p.n matnet ro nafahmidam! cheshmaye "barragh" yaa cheshmaaye "boragh"?!
albate bazam farghi nemikone. har kodoomesh bashe bazam nemifahmam manzooreto. roshanemoon kon agha!

Blogger hozein said...
Asan khode donya khodesh kheili tokhmie:D

-::Shadeless::-