سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, November 29, 2006

مادر جنده رفته چارتا آهنگ در پیت خونده خیال کرده چه خبره... افشینو می گم. می گه بچه تهرونم!!! کس دهاتی واقعا به تو می گن. پس اون عمه من بود که هفت هشت سال پیش تو پیتزا پذیرای ساری به وفور رویت می شد... هر آبادانی و اهوازی (چه خفن چه داغون) رو می بینی با افتخار می گن بچه جنوبم. اما این مازندرانیای کس مغز... آخه احمقا من از سر تهرون رفتم تو از کونش در اومدم... والا خبریم نیست تا جایی که ترجیح می دم بگم شمالیم تا تهرونی...

پ ن: راستی خوب که فک می کنم با وجود چنین مادر جنده هایی بدم نمی آد لا اقل نگم شمالیم... مثلا از این به بعد به همه بگم کردم...

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ay baba!
teruni ha ke fek mikonan faghat khodeshun adaman
baghie ham vase in ke in hes ro bedast biaran khodeshun ro teruni ja mizanan!

Anonymous Anonymous said...
Calm Down ;)

Blogger hozein said...
Sakht nagir hala...

-::Shadeless::-