سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Thursday, November 30, 2006

با خبر شدم حکومت مجموعا خدمت رسان برای حفظ ما مردمان صغیرمنحرف از آثار و عواقب تهاجم فرهنگی دشمنان ساه دل، پلیسی به نام پلیس موبایل در نظر گرفته است. کارکرد این پلیس بدین صورت می باشد که موبایل شما را در صورت مشکوک شدن( و گاها به قصد گیر دادن برای اصلاح انواع دیگر نا هنجاریها)، با گفتمان(و مشتمان دز صورت لزوم اسلامی) اخذ و به مرکز فورتهای پلیسی ارسال می کنند. لازم به ذکر است ایشان مکلفند به شما رسید مربوطه را دو دستی تقدیم نمایند.

من اینجا پیشنهادی بنیادی تر برای نهادینه کردن اخلاق اسلامی خدمت همه خدمت رسانان دوست داشتنی دارم که امیدوارم مورد توجه و عنایت این بزرگواران قرار بگیرد. به نظر حقیردر کنار این مساله، پلیسی با عنوان پلیس شرت در نظر بگیرند که در صورت دیدن رفتاری مشکوک(به طور مثال حرکات یا برجستگی های مشکوکی در ناحیه زیر ناف تا میان دو ران، اقدام به ضبط شرت مظنون نموده و رسید مربوطه را بدهند تا در فرصت مقتضی به بررسی موشکافانه شرت مورد ذن با دماغ و دستگاههای پیشرفته مجهز به اشعه پرداخته تا در صورت اثبات عمل مجرمانه دم و دستگاه صاحب شرت به اجرای حد اسلامی (شلاق زدن خودمون) در ملا عام اقدام کنند. امید است با اقدامات قهرمانه این بزرگواران ریشه فتنه و فساد از جامعه اسلامیمان به کلی برکنده شود.

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اصلاً بنده (حجت الاسلام کير خريان) از همين امروز موبايل رو جزو آلات حرام اعلام ميکنم. اليوم استفاده از موبايل در بلاد اسلامی حکم محاربه با امام زمان را دارد

Anonymous Anonymous said...
بیخیال بابا...

ضلیس موبایل دیگه چیه؟

تازه اگه ککی به تنبون ملت نباشه و خب بزارن هر پلیسی که خواستن اختراع کنن...

دیدی؟

کرم از درخته ببم جان!!!