سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, November 28, 2006

شنیدن یه حرفایی از دهن بعضیا خیلی حال می ده. مثلا شنیدن این حرف از یه زن.ما یه عمر همچین حرفاییو به طرفهای مربوطه خودمون گفتیم. در عوض انگ "همش به فکری سکسی" و "من و به خاطر سکس می خوای" و "فقط به خاطر تو می دم" و از این دست توهین ها نصیبمون شد تا جایی که کلهم اجمعین عطاشو به لقاشون بخشیدم. جالب این بود که هر وقت مشغول پیچوندنشون بودم، شدیدا پایه سکس می شدن که به خیال خودشون منه کس مغزو نگه دارن(اه تصورتونو گاییدم:-s) و مغزشون هنگ می کرد وقتی منی که به نظرشون همش دنبال سکس بودم، ازشون در وفور سکس فرار می کردم.

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
baram jalebe khundane zehniate 1 nafar!
az khundane bazi kalame haye ke fek mikoni baghie ro narahat mikone ya hata bazi nazar ha narahat nemisham
be lakahre inja webloge to hast va har chi ke dus dari mituni tush benevisi va be kasi ham rabti nadare
uni ke narahat mishe mitune nakhune!
any way man ham khos hal shodam
az ashenaye ba zehniatetun
che inja che un taraf tu wc wall!

Blogger Alborz said...
آقا در کل يکی از کييییییییییيری ترين خلقيات دختر ايرانی (جاهای ديگه دنيا رو نميدونم، ولی فکر نميکنم به اين فجيعی باشه) همينه که خيال ميکنه سکسی بودن هم عرض با جنده بودنه! پسر بدبخت هم اگه بخواد طبيعی ترين حق يه آدم تو يه رابطه رو بخواد، از همين انگ های تخمی بهش ميزنن.

Blogger Alborz said...
آقا ببخشيد! يعنی sunjoon خيال کرده من و تو يکی هستيم؟! بيخيال بابا! بهم برخورد! :))))