سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, November 15, 2006
"نظارت بر انتخابات برای جلوگیری از انحرافات بعدی لازم است."
"برای حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام، نظارت قانونی لازم است."
"نظارت مناسب و مستمر، ضامن انتخابات سالم."
"نظارت دقیق بر انتخابات ضامن آینده ای بهترو روشن تر."
"تظارت دقیق بر انتخابات کاهش خسارات بعدی را در پی خواهد داشت."
این جملات گوهر بار هر لحظه بصورت زیر نویس دز تلویزیون دقیقا سر برنامه های پر مخاطب می گذره. تا حالا حداقل همه تبلیغات نزدیک انتخابات برای ترقیب مردم برای شرکت تو این دلقک بازی بود نه توجیه خوار گایی. کس خلا نکنین این کارارو. منی هم که اصلا از رد صلاحیتا بیخبرم و حتی نمی دونم کیا کاندیدن، خبردار شدم و شاکی.
می دونی چی به ذهنم می آد؟ زمزمه عاشقانه تو گوش که" بذار به خاطر عشقی که بهت دارم باهت سکس کنم..." اما چیزی که در اصل تو ذهن طرف می گرده اینه: "وا کن خوارتو بگام لعنتی". حالا فرض کن اینو تبدیل به شعارای دهن پرکن از دست شعارای بالا کنی:
"راحت دادن شما ضامن سلامتی کونتان"
"اگر بچه ای سالم می خواهی، بگذار تا ته برود تو"
"اگر خوب بدهی، کس دیگری را نمی کنم."
"سکس طولانی، زناشویی طولانی."
"خوردن مَنیِ من، شادمانی تو"