سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, November 06, 2006
تو چهار تا پست قبل مطلبی نوشتم. الان تقریبا به جعلی نبودن فیلم بر اساس شواهد و قراین می شه مطمئن بود. اما کلا خیلی ناراحت و خجالت زده ام. منم مثل بقیه حریم خصوصی یک نفر واسم شد سرگرمی حتی ته گرمی... وقتی یه آدم اونجور داغون شده و تو استرسه آدمایی مثل من دنبال فیلم پرکیفیت تر بودن. انسان یعنی این. کاش آدم نبودم. البته فک نکنم یه آدم مثلا سوئدی اینجوری باشه. به هر حال از صمیم قلب امیدوارم ایشون از این مساله به سلامت و سربلند خارج شه تا من بیشتر از این از اینکه یکی از افراد چنین جامعه ای هستم، شرمنده نشم. این لعنتی یه سکس عاشقانه بود نه یه فیلم پورنو. واسه من یکی که ارزش و احترامی پیدا کرد چون از اون معدود زنای ایرانیه که جسارتشو داره سکس عاشقانه و آزاد داشته باشه. من که از لحظه ای که اینو احساس کردم، روم نشد نگاش کنم. شمارو نمی دونم.
پ ن: شاید فکر کنین دارم روشن فکربازی در می آرم... خوب اگه اینجوره به تخمم D: