سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Thursday, November 02, 2006
والا بعد از شنیدن اینکه یه فیلم پورنو از زهرا امیر ابراهیمی(زهره شوکت) در اومده، آلیز تو جونم افتاد برم ببینم چقدر این مساله درسته. آخه چندین بار فیلمها ی پرنو آدم معروفارو دیده بودم و اینجور دستگیرم شده بود که معمولا فقط از یه شباهت ظاهری استفاده شده بود و با کمی دقت می شد فهمید که اصل نیستن. خلاصه یافتم و دانلود کردم.از این بگذریم که علم کردم قد برج میلاد... می خورد خودش باشه اما فقط دماغش کمی پهن تر بود... نمی دونم. اما عدله دیگری به نفع جعلی بودن فیلم با دیدن فیلم برام روشن شد. اولا این خانم مثل همه celebrities(همون آدم معروفای خودمون)، می تونه از این امتیاز به راحتی استفاده کنه و طرف مقابل خوشتیپتری از اون پسر خوار به عنوان پارتنر انتخاب کنه. ما که دیدیم پیرا و زشتاشونم تیکه هایی به غایت ردیف تر از خودشون به عنوان پارتنر دارن مگر در حالتی که طرفشونم آدم معروف باشه که این مساله هم به نظر نمی رسه درباره اون پسره لاغر مردنی صادق باشه. تازه ایشون که خودشون فرای بچه معروف بودن دافی به غایت ردیفه. ثانیا نهایتا چنین آدمی اگر طرفش بچه معروف یا خیلی خوشتیپ نباشه، لا اقل شدیدا پولداره اما اون خونه ای که توش فیلم برداری شده بود جای معمولی بود تا حدی که به وضوح می شد یه پشتی قرمزو دید که اصلا نمی خورد خونه یه اند مایه باشه. ثالثا سن آقا پسر به زدن مخ هنر پیشه بزرگتر از خودشی نمی خوره.
حالا چه اصلی چه جعلی مردم بی فرهنگ و کس شعر ما بیچارش می کنن. از این مساله بدجور ناراحتم . حتی اگرم خودشه، به کسی چه مربوطه سکس داشته مگه بقیشون مریم باکره ان؟ مگه خود ما سکس نمی کنیم؟ این بیچاره نهایتا بدشانسی آورده همین... ولی بدشانسی به قیمت...
پ ن: راستی این همه دلایل کاراگاهی آوردیم چند تا به نفع اصل بودنش بیارم تا از ناموس بی طرفی کاراگاه دن سیفون دفاع کنم. اول فرضا اگر فیلم جعلی است پس عوامل آن باید به عمد و با توجه به شباهت دختری به هنرپیشه اصلی آن را تهیه کرده باشند. خوب در این صورت کدوم جاعل احمقی از گرفته شدن واضح تصویر صورت خودش اجتناب نمی کنه؟!! دوم آیا در این صورت حضور دو پسر متفاوت در هر یک از دو کلیپ احتمال خطر را بالا نمی برد؟ من اگر جاعل بودم و جاشون بودم از یه پسر بدون معلوم شدن صورتش استفاده می کردم.
پ ن2: یه اتفاق محتمل : دز این جور موارد معمولا دولتمردان گردن کلفت و زنباز وارد عمل شده و طرف را از مهلکه نجات می دن. من یکی از این سوپر من هارو می شناسم. جناب دریادار شمعخانی. ایشون در کیس های مشابه با عقد کردن داف مورد نظر اونو از هر آسیبی جز جماع با خودشان که خود عذابی است علیم، معاف می کنند.
پ ن3: در نهایت برای این خانم آرزو سلامتی می کنم و از ته قلب امیدوارم از این بلا سالم در بره و زندگی خوبی داشته باشه.
پ ن4: آقا با بررسي شواهد بيشتر اينطور به تظر ميآيد كه آقا پسر مربوطه يك عدد بوده و اين فرضيه كه مي تواند شواهد متناقض رو سر هم بندي كند آمد كه شايد اين فيلم در زمان نوجواني كه داف مربوطه هنوز كسي نبوده تهيه شده... الله اعلم