سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, October 06, 2006
وقتی که اراذلی مثل من ماشین عروس می بینن اولین تصورمون لنگای هوارفته عروسه که خون خشک شده برده بکارت پارش وسط روناش کاملش می کنه. تازه معمولا می ریم کنار ماشین عروس تا قیافه عروسم واسه کامل شدن تصویر اروتیکمون داشته باشیم. اما باید اعتراف کنم جلو این حزب اللهیا حشری کم می آریم باور نمی کنی بقیشو بخون. تو تمام جنگهایی که علیه مسلمین پیش می آد اولین چیزی که می کن اینه که ناموس زنان مسلمان مورد تجاوز قرار گرفته..... قشنک می تونم تصور کنم اولین چیزی که تو ذهنشون می گذره چیه. تصویر یه هاردکور پر افت و خیز همراه مقاومت یه زن تپل ابتداعا محجبه نهایتا وا داده با حالتی صورتی که بین حال و ترس و عذاب وجدان(سکسی تر از این نمی شه)در مقابل یه سرباز بور گردن کلفت کچل که با حالت بی رحمانه ای مثل گونی سیب زمینی با زنه سکس می کنه. اوووه یه منم شق کردم گفتم که جلوشون لنگ می اندازم.